Shopping

Medan jag ändå håller på att packa upp allt här hemma så tänkte jag visa lite smått och gått som har fått följa med hem från resan. Och med tanke på att väskan vägde 5 kg i övervikt så inser jag att det blev en del. Men jag skyller på att alla skor väger en del. Känns lika bra ;) "Och jag har inte köpt något onödigt, alls". Haha, samma visa varje gång...
 
Kaos / Två goa dofter

Jag är verkligen svag för parfymer. Vet inte hur många jag har. På tok för många i allafall. Alltid när jag köper en ny så säger jag "Detta ska bli min doft". Och så används den ett tag, sen tröttnar jag – och köper ny. Hopplöst! 
 
 
Så här mina vänner, såhär ska en dator se ut. Är så jäkla nöjd med det skalet! Nu älskar jag min dator ännu mer, om det nu var möjligt. Haha. Några hörlurar fick följa med hem också :) Grymma, snygga och rosa. 
 
 
Äntligen är jag ägare till världens snyggaste Air Max. Åh som jag har suktat efter dessa. Efter att ha strosat runt i converse så kände jag att det var dags för ett par rejäla skor. Så vi gick in i en gigantisk Nikebutik och hamnade där i en och en halv timma. Fytusan vad jag dregglade. Hade gärna köpt med mig några fler, men någon måtta får det (tyvärr) vara. 
 
Ja, man ser ju vilken färgskala det mesta går i. Den rätta färgskalan om jag får säga mitt. Föresten så ska ni få se ett annat köp lite senare. Ett köp som kommer att användas flitigt i vinter må jag säga. (Ledtråd; En jätte-Hello Kitty) 
 
Nu ska jag iväg och hämta en ny beställning av tavlor. Puss
 
 

 


Kommentarer
Hanna

Jag ser gärna nrämare bilder på den där härligt färgglada klädhögen! :D (jag menar, jag skymtar en Hello Kitty! OwO)

2012-10-16 @ 21:54:17
URL: http://trytobehappyblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0