1 September

Den här nattens sömn gjorde mig nog gott. Mysigt att vakna upp här ute – trots att hösten gör sig påmind dagar som denna. Vindstilla hav, gult sken och kyligt i luften. Det är fint, men jag tycker fortfarande inte om det, alls! Men jag är glad att det inte regnar idag, faktiskt ;) Haha. Ska ut med båten idag och mysa en sista gång innan den åker upp på torra land. Destination Åstol. Så mysigt! 
 
Visst ser det lite höstlikt ut?
 
Nu har jag precis ätit frukost. Och med tanke på att min syster och hennes pojkvän har bott här ute själva i två veckor så ekade både kyl och frys rätt tomt på pålägg och liknande. Haha. Tur att jag tog med mig min egna nöt/müsli-blandning i allafall. 
Men det känns bra att kunna ta lite vad som finns och helt enkelt acceptera läget om att "mitt" bröd inte finns osv. Ibland får man anpasa sig helt enkelt. :) Blev en god frukost iallfall!
 

Delikatessknäcke med universums tråkigaste pålägg,
Yoghurt med mosade jordgubbar (egenplockade såklart),
dinkelpuffar och nöt/müsli-blandning.

Leverpastejen i kylen var mer grå/grön än sådär rosa och fin som den ska vara. Haha. Den åkte rätt ner i sopen om man säger så. ;) Idag ska jag se till att det blir en bra mattdag! Jag står för middagen som idag blir spaghetti och köttfärssås tänke jag. Måste äta det lite oftare, bara för att! Blir ofta samma på menyn som ni säkert märker. Men man måste äta lite olika ibland. Inte minst med tanke på att resterande i familjen tröttnar annars. 
 
Ha en härlig lördag. Kram!


Kommentarer
Em

vad bra att du kunde anpassa dig efter situationen och inte få panik för att det du var van vid inte fanns. nyttigt att träna på ibland och ett styrketecken :)

2012-09-01 @ 14:59:16
URL: http://addictedtorunning.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0