28 September

Tror inte ens att jag behöver nämna att jag har sovit...ingentng alls, va? Har drömt om saker jag ska ha med mig, matsituationer på resan och allt där emellan. Min hjärna är fuckad och verkar vara mer orolig än vad jag är. Är kanske lite stressad i det undermedvetna helt enkelt. 
Meeen nu är det morgon igen och allt känns gensast lite bättre. Och trots det fina vädret idag så vet jag att det inte kommer infinna sig några rastlöshetskänslor. Kommer inte ha tid med det. Pjuh. Har tusen grejer att ordna känns det som. Åtminstånde tio. Haha. 
Funderade även på en sak. Många anser att man behöver bryta helt, från allt som har med ätstörningen att göra för att bli helt fri. Och jag funderar på om jag ska pausa bloggandet under resan, för att se hur det känns att bryta, eller fortsätta att ventilera mig som vanligt. Vilket vore det bästa och vad tycker ni?
 
Från förra resan till Kina. Gamla Stan!

Undra vad jag ska äta här hemma idag. Ska försöka äta något som jag inte kommer få tag på där nere så lätt. Vad kan det vara? Vad kommer jag sakna? Mina laxmiddagar kanske? Hade helst velat äta min frukost hela dagen idag ju.. haha. Inte förätit mig på den än ;) Men nej, det lutar mot laxmiddag! Det blir gott.
 
Hoppas ni får en fin dag hörni. Vi hörs lite senare. Puss


Kommentarer
Em

vill inte att du ska sluta blogga :) men gör som du själv känner!! ha en underbar resa. kram

2012-09-28 @ 14:58:49
URL: http://addictedtorunning.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0