Dagens

Dagens låt: Händerna upp i luften
Dagens klädsel: Ledighetsoutfit. Det säger allt.
Dagens dusch: Nej, men ska däremot tappa upp ett kokande bad snart. 
Dagens frisyr: Allt hår hamnar på golvet. Åh, bu, blä. Av det som återstår – toffs. 
Dagens mat: Superfrullen än så länge. Lax och massa annat väntar. 
Dagens händelse: Pysslat.
Dagens planer: Matlagning, och hjälpa pappa att inreda. (Kändes säkrast att ta på mig den rollen).
Dagens vill ha: 29 September. Eller nej. 30 september, hatar att flyga.
Dagens saknad: Ja, vad saknar jag. Mig själv? En varm famn? Sol? Ork?
Dagens drog: Höhö. Var precis och köpte på mig en stock av min dagliga drog. Brde bättra mig! (Nångång).
Dagens komplimang: Att jag är så go som hjälper till så mycket. Man tackar!
Dagens bilresa:  Till andra sidan stan.
Dagens dryck: Multikvinna.
Dagens sjukaste: Tidningsartiklar. Hopplösa. 
 
 
Dagens horoskop: 
Ta dig tid för reflektion över dina tidigare erfarenheter och börja uppskatta att du nu klarar av att föra ditt liv framåt i en mer positiv inriktning! Det är nu tidpunkten har kommit då du ska sätta dina planer i verket.
Andra personer kommer att förstå dig bättre och vill gärna stötta dig och dina planer. Därför finns det inte längre någon anledning till att hålla det hemligt.
 


Kommentarer
Jen

Prova panto 3 för håret!!! Och vad är en stock? Haha ;)

2012-09-20 @ 14:11:55
URL: http://thejenna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0