Matdags

Funderat och funderat. Och faktiskt kommit fram till något vettigt den här gången. Tänka sig. Har fått en översikt på allt och har börjat se saker från ett annat perspektiv. Så nu kan jag se vilka ändringar som behöver göras. 
Skriver mer om det sen. För nu ska jag iväg och äta gott me några vänner. (Ryktas om buffé).
 
Återfunnen favoritskjorta
 
Rotade igenom mina klädlådor och provade massa kläder som jag hade glömt av. Som att shoppa ju! Gratis dessutom ;) Kul att hitta gamla favoriter. Dock mindre kul att prova jeans som förra sommaren satt som ett korvskinn och fick se hur de satt idag. Skam. Jag må älska baggyjeans, fast nej. Inte idag! 
 
Ser förövrigt att molnen börjar dra in över stan. (Wiho). Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0