Packa, packa – packa

Fysatan vad jag har vart runt idag. Har i stort sätt vart iväg precis hela dagen. Hann bara hunnit pausa här hemma en snabbis för mat, och nu då. Åt gott kött med tusen olika tillbehör, som vanligt. Ett litet buffébord för mig och mamsen. Resten av dagen ska gå åt till att packa. Nu har jag iallafall vart iväg och köpt alla nödvändigheter – redo för att stuvas ner. Oasvett hur välorganiserad och välplanerad man är med sin packning så blir det alltid stressigt sista dagen innan avgång. Och jag är en jävel på att nojja mig över om jag har glömt något. Går igenom väskan gång på gång på gång. Behöver slappna av även där. Haha.
 
 
Det är någon som inte vill att jag ska åka iväg tror jag. Gullungen!! Köpte även med mig lite småriskakor att ha med mig på planet. Gott att ha något att tugga på mellan varven för lite snabb energi. Sen är väskan även fylld med sisådär 15 frukter, minst. Har laddat upp och förberett mig ifall jag blir serverad manet eller rostade insekter på planet  ;) 
Minns när jag åkte till USA. Vet ni vad vi fick för frukost på planet? Oreos, pringles och citronmuffins. Alltså, va? Förlåt för mina fördomar – men det där händer bara i USA, seriöst. Hellre rostade insekter än det där.
 
Ikväll ska vi mysa här hemma med räkor. Men nuuuu – packning!
 
PUSS

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0