Saker som alltid finns i min/mitt...

Kyl: Oj, rätt mycket. Standardsakerna är keso, yoghurt, fil, kvarg, leverpastej, ost, skinka, middagsrester (haha storkoksfamiljen), grönsaker, frukt (bäst när det är kallt), burkar med tusen olika innehåll och saft. (Kanske hade vart kul att ta sig en titt i min kyl någon gång i form av bild?)

Frys: Bröd, bär, glass, lax, kyckling och massa strunt. Insåg att det är brödbak som gäller i morgon bitti. 

Skafferi: Allt det där vanliga. Mjöl och tråkig skit. Men förutom det så finns det alltid typ arton flingpaket, müsli, nötter, torkad frukt, läkerol, fröer, knäckebröd, riskakor och massa konserver. 

Handväska: Byter handväska var och varannan dag. Men något som alltid åker med är min kära dosa och plånkan. Någon nyckelknippa äger jag dessvärre inte ;) För dement för det. 

Sminkväska: Blå mascara (jag och tanterna), läppstift, rouge, puder, kajal, smycken och sminkborttagning. 

Badrumshylla: Allt som inte ska vara där. Haha. Har så mycket skit där så ni anar inte. Slängde en hårspray häromdagen som jag köpte i sexan. (I sexan!!!) Men mina favoriter är från moroccanoil-serien. Fantastiska!

Tvättkorg: Allt förutom rena kläder? 

Skohylla: Skor efter årstid låter väl rätt smart va?

Förråd: Öppnar jag den dörren så blir jag begravd. Så tar helst inte reda på det. 

Hjärna: Tankar. (Åhå, det menar du) Och ikväll är det fina tankar må ni tro. 

Jackficka: Mynt och skräp

Kryddskåp: Mina måsten är örtsalt, kanel, peppar, vitlökspulver, vaniljpulver och aromat. 

Barskåp: Importerad fulsprit. (Eller?) Och rött vin, cider och fisk. 

Köksbänk: Om jag vart duktig och plockat bort från middagen så – inget. Haha.

Puss



Kommentarer
evelina

kylskåpskall frukt, åh alltså. Förstår mig inte på folk som har det framme ;)

Sv: Åh, de hjärtana har jag letat efter, men hittar itne! Ska testa frebacos nya musli som kommit ut snarast;)

2012-09-24 @ 13:51:10
URL: http://svindlandefrihet.blogg.se
Caroline

Ät inte aromat. Det är ju bara glutamat vilket är transfetter och det är farligt!

2012-09-24 @ 22:59:22
URL: http://carro6.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0