Snodde en liten lista

Tre saker jag inte förstår mig på:
Hur man kan vara morgonpigg, converse med klack och hur man klarar sig utan frukt. 

Tre saker som finns på mitt skrivbord/soffbord just nu:
Doftljus som får mig illamående, mina fötter (hähä), och hela innehållet i mitt handbagage.

Tre saker jag gör jag just nu: 
Tre saker jag inte borde göra. haha. Kollar på tv, sitter vid datorn och planerar nyår. Gäller att vara i god tid ;) 

Tre saker jag vill göra innan jag dör: 
Resa, hoppa världens hösta bungy jump, bilda en go liten familj. (Redan bestämt namn)

Tre saker jag kan: 
Fota, rulla på magen och laga god mat.

Tre saker jag inte kan:
Vara glad på morgonen, vara tillräckligt ärlig mot mig själv, ljuga utan att få magknip på natten.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Våga utmana mig själv ännu mer, kinesiska och spela gitarr.

Tre saker jag tycker om:
Resa, familjen och frukost.

Familjen <3

Tre favoriträtter:
Lax i alla former, plockmat och skaldjurspasta.

Tre favoritlåtar:
Everything - Michael Bublé, The worlds greatest – R. Kelly och You Raise Me Up (Liptjejen...)

Tre favoritminnen:
Alla fina resor, känslan av att hoppa ut från ett plan från 4000 m och sommaren 2010.



Kommentarer
Wictoria

Haha! känns som du inte förstår dig på min morgonpigga själ då! haha!

Jag ska hälsa på min bästa, bästa vän i Kanada. Alltså ska jag bara mysa med henne, shoppa lite, fika och ha det otroligt härligt. Kolla på Niagara och besöka Toronto! Weeii! Du då? Kina? What to do? Kraaaam och trevlig resa!

2012-09-28 @ 21:49:27
URL: http://wicans.blogg.se
Ann

Hej Cecilia!

Har följt din blogg ett längre tag nu, och kom på att jag ju faktiskt har kommenterat. Befinner mej i samma situation som dej, med den skillnaden att jag regelbundet besöker en terapeut på SCÄ, Sthlms centrum för ätstörningar. Hur som helst, det jag vill få sagt är att du är fantastisk! Sluta aldrig skriva, tror du hjälper och är en inspirationskälla för långt fler än du vet om :)

Vi är många som kämpar mot ett friskt ätande, och jag är så glad att du med flera delar med er via fina bloggar.

Stor kram och ha en trevlig resa! / Ann

Svar: Hej! :)Vad roligt att du följer mig och tycker om det jag skriver :) Det är lite läskigt – för man vet ju inte vilka som sitter och läser allt jag bubblar ur mig. Haha. Men jag hoppas jag sprider lite hopp åtminstånde :)

Skönt att du får hjälp och hoppas att det ger dig mycket! :) Kämpa på. Ha en fin helg. Kram!
Cecilia

2012-09-28 @ 22:15:32
Ann

Faktiskt ALDRIG har kommenterat skulle det ju naturligtvis vara :)

2012-09-28 @ 22:16:43
jen

det går bättre nu när jag är hemma, äter bättre, mår bättre men kvällarna är värst. Då blir jag lätt orolig, nedstämd och dämpar med mat.. Fast inte så att det blir hets! Men ska börja i stödgrupp och kbt samtal, kommer nog hjälpa massssssssa!
Vad har du för kontakt du ska till? Kikat på stödgrupp via abkontakt? Tips annars! Vad har du för BMI nu, typ 14 max? :) Svara om du vill <3

2012-09-28 @ 23:35:26
URL: http://thejenna.blogg.se
emilia - http://pezone.blogg.se

Haha åh måste fråga, den är från mig va? Helt okej, är bara nyfiken! Och vad menar du med rulla på mage? :)^^

2012-09-28 @ 23:59:28
URL: http://pezone.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0