Sushi och ett litet tack

Vilken skillnad på ork det är från dag till dag. Idag har luften gått ur mig bara jag har rest mig för att göra mat. Tur då att jag inte har behövt laga så mycket mat då syster föreslog sushi. Haha. Men det var på vippen att jag var nära på att tacka nej till sushi för jag inte orkade ta mig någonstans. Men nej, jag ändrade mig innan jag ens hade hunnit tänka tanken ;) Och idag tog vi stället där man får ta sin soppa själv. Herrejesus. Han som jobbar där kommer minnas mig som kunden som åt soppa och ingefära med sushi och inte tvärtom.  
Väl hemma gick luften ur mig fullkomligt och jag däckade på soffan en stund. Nu sitter jag här, nyvaken och rätt oppep då kvällsjobb väntar. Dock vet jag att jag kommer in i det så fort jag kliver innanför dörren.  
 
 
Favoriten

Och till sist vill jag tacka er för att ni peppar och tror på mig. Några ord från er kan göra så mycket. Både negativt och positivt. Men för det mesta positivt ;) Det betyder liksom mer än vad ni tror! Många är även i samma sits som mej. Dels skrämmer det mig men det gör det även lättare att ta emot konstruktiv kritik då ni (oftast) vet vad ni snackar om. Vi är många som delar dessa eländiga och tokiga tankar! 
 
Dags att bättra på piggheten med lite mat. Även dags att släppa på kontrollen. Idag öser vi. Puss


Kommentarer
L

hur mycket jobbar du? har du deltidsjobb?
hoppas du får en fin dag, kram

2012-09-13 @ 08:09:07
URL: http://bestigaberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0