Från Sverige till Kina.

Mätt och belåten och redo för en resa till Kina. Sista favoritfrukosten på väldigt länge. Hädan efter får jag "nöja" mig med hotellfrukost istället. Och ska jag erkänna så kan jag väl stå ut med det. ;) Lööööv it!
 
Mamma ska strax köra oss till flygplatsen och flyget avgår vid ett. Har fyllt väskan med frukt, mackor och klubbor som jag kan ha när blodsockernivån faller. (Eller för att förebygga..) För av erfarenhet så vet jag att flygplansmat inte är något som riktigt faller mig i smaken. 
 
Den här resan ska bli underbar
 
En god, sista favorit. Bra start på en lång dag.
 
Det kommer förmodligen inte bli speciellt mycket uppdatering här under de kommande veckorna. Men jag ska försöka uppdatera er så ofta jag bara kan! :) Så ni kan få ta del av allt spännande jag gör om dagarna. 
 
...nu ska jag bära väskor. Sedan väntar en lång flygresa. Men slutdestinationen är fin och där ska jag leva varje dag som jag vill. 
 
Ha det fint och när jag kommer hem igen så hoppas jag att jag möter Svensk vår, på riktigt! KRAM.
 


Kommentarer
juliajensen.se

Ha en trevlig resa, och ta verkligen vara på friheten nu!!
Många kramar :)

2013-04-13 @ 10:46:30
URL: http://juliajensen.se/
Viccy

Gott! Trevlig resa! :D

2013-04-13 @ 13:00:55
URL: http://springaren.blogg.se

ååå! Lär sakna dina inlägg..

Ha så skoj, massa kram <3

Svar: Ska uppdatera så ofta jag bara kan! :) Kram.
Cecilia

2013-04-13 @ 15:04:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0