Godkväll!

Hej och Godkväll!
Tolv timmar på jobbet förklarar frånvaron. Och bristen på dator förklarar det desto mer. Men snart är den lagad och alla foton får jag dessutom tillbaka! Tack för det säg. :)

Lååång dag och jag mår lite sisådär. Jag erkänner att jag inte riktigt pallar dessa långa passen. Speciellt inte när man jobbar helt själv och allt ligger i ens egna händer. Mycket att tänka på och noll tid till mat, typ!
Ätit har jag gjort - såklart! Men när det tar en hel förbannad timma att äta upp sin lunch så börjar man fundera.. Suck! Men nu är jag ledig toklänge. Och om jag ska njuta? Mmmhm.

Nej, nu är det sovdags! Ska försöka sova uuuut. Och efter sovmorgon väntar födelsedagsfirande. Mysigt!

Hoppas ni haft en fin dag vänner. Kramen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0