Om zebror, hulliganer – och mig.

Det var änna riktigt kul att få bli fem år igen. Det var vi och barnfamiljerna. Och djuren, såklart! Åkte som sagt iväg i morses för en heldag i Borås. Inte varje dag man väljer att spendera sin söndag på en djurpark. Men sådana är vi! Supermysigt.
Efter några timmar åkte vi och åt på en restaurang i centrum. (Gott, som vanligt) Vi var inte själva om man säger så. Hela Hammarbys hejjarklack hade kommit från Stockholm för att kolla på fotbollsmatch. Bengaliska eldar, tokmycket poliser och en och annan ölflaska i huvudet, typ.
Från djurpark till hulliganer. Jag kunde se tydliga likheter.
 
 
Fin dag. Är dock trött i benen och förbannat hungrig (konstigt nog). Ska äta gott kvällsmellis och knapra nötter hela kvällen. En vanlig kväll hemma hos C, med andra ord. 
Är så glad över att det har börjat hända saker nu. I både kropp och knopp. Jag vet att jag har haft en tendens till att snacka (otroligt mycket), men inte agerat. Har inte levt som jag lärt. Men jag fattar inte riktigt vad som hänt på senaste tiden. För något har verkligen hänt!! 
Har släppt på många spärrar de senaste veckorna så ni anar inte. Framsteg varje dag. 
 
Ha en fin söndagskväll. Kram från mig. 


Kommentarer
Hanna

Du är SÅ himla fantastisk! Väldigt inspirerande! :D


Klart man blir hungrig om man går omkring en hel dag. Att smälta alla intryck behöver mycket energi. c:

2013-04-07 @ 20:57:25
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se
Emma

Berätta gärna vilka konkreta skillnader du gjort jämfört med förr?

2013-04-07 @ 21:13:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0