Tio Små Ting.

Ett: Sensommarsol och redan en längtan till våren.
 
Två: Hur gör man för att inte ta ut allt i förskott? Ser bara katastrofer framför mig.
 
Tre: Förbannat sårbar. Vilket gör att jag oroar mig ännu mer, om det nu var möjligt.
 
Fyra: "Oj, du valde det idag ja.." Är det sådant man ska få höra när man gör ett eget val och väljer det man själv tycker är gott? Vill liksom inte höra sånt. Misstolkar. Men jag ser det som ett bättre framsteg. Hade jag aldrig gjort för ett tag sedan. (Valt det jag hade velat alltså, då det jag velat hade det vart det "farliga" av de två alternativen)
 
Fem: Korvgryta + quinoa och "helgkött" med potatis och sås. Och mellis blev digestive med pålägg. (Och korvgrytan fortsätter att förfölja mig.)
 
Sex: Börjat få tillbaka fotosuget och är på god väg att känna mig redo för att ta tag i företaget snart igen. (Nåja, inom det närmsta året i allafall). Haha. 
 
 
Sju: Halvdags-permis inbokad. Nu är det bara heldygns-permisen som ska spikas. Sen är jag nöjd!
 
Åtta: Är upp i vad jag tror...femtio armband. (Hemmagjorda, alltså). Snart dags att börja donera. 
 
Nio: Hold On - Wilson Phillips. En sådan där må-bra-låt. 
 
Tio: Hoppas ni haft en fin dag. Kram 
 


Kommentarer

donera till mig ellr skicka kontakt uppgifter till min mejl, eller mobil(om du har kvar mitt nr?) så köper jag några styrkeband <3

2013-08-24 @ 18:28:23
Anonym

Varför får du så lite permissioner, tycker de inte att du är redo el är det du som inte känner dig redo? Bra att komma hem och öva och inte minst att få svar på vad du behöver jobba med som ofta visar sig på hemmaplan.

2013-08-24 @ 20:44:44
Camia Gunnarsson

Min egna erfarenhet är acceptans, när jag började acceptera vissa motstånd, blev de plötsligt mindre. "Att leva ett liv, inte vinna ett krig" är en boktitel som hänger med mig.

2013-08-25 @ 09:22:53
URL: http://divyaspa.blogg.se/
Linnéa Johansson

Men! Så himla himla fin bild!!!!

2013-08-25 @ 11:03:45
URL: http://linneascheffler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0