21 Februari

Exakt två månader till jag fyller år idag (Yeeyyy). Torsdag och veckans Kbt-möte väntar. Är nervös. Eller nej, mest frustrerad. Jag vet att jag hade kunnat göra bättre ifrån mig den här veckan. Nog för att jag har gjort vad vi bestämt om de där extra målen, men inte tillräckligt ofta. Detta har i allafall fått mig att inse att jag behöver göra lite ändringar i tiderna, vilket jag hoppas kommer falla sig naturligt när jag börjar det nya jobbet på måndag. 
Man gör saker av ren vana. Eller rättare sagt – man gör det inte pga av ren vana. Viss skillnad. Känns som jag behöver bryta allt, så att ingenting längre är som vanligt. 
 
 
Hälsa
Lyssna till kroppens signaler så kanske du undviker hälsoproblem som hotar.
 
Yes sir, ska bli! Därför går jag och äter frukost nu. Hörs ikväll eller så. Hoppas ni får en fin Torsdag. Puss&Kram.


Kommentarer
Maja

Ibland krävs det misslyckanden, eller att inte lyckas lika bra som man först tänkte, för att man ska komma framåt.
Det här med att våga bryta alla rutiner är något jag verkligen måste träna på, är alldeles för inrutad som det är just nu.
Kram!

2013-02-21 @ 17:55:55
URL: http://cuilenya.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0