8 Februari!

Somnade halv fyra och vaknade halv åtta. Tillräckligt med sömn? Big nono. Ser i kors för tusan. Men med en gnagande oro i kroppen så är det lite svårt att ligga still. Gick istället upp och började pyssla med mitt lilla projekt jag ska ta med till C i nästa vecka. Ska ta med mig och redovisa två "två vägarna" som jag kan välja att vandra. Och det gör jag så fint i form av fotocollage. Peppande sådana. Nåja, ett av dem åtminstånde. Den andra vägen är mest sorglig. De båda visar vart jag hamnar beroende på vilken väg jag väljer när jag gör alla val vid måltiderna. En drömbild och en vad-man-förtillfället-kan-kalla-verkligeheten. Och blir perfektionistsidan av mig nöjd så ska jag se till at visa er! 
 
Godmorgon!
 
 
Sitter och myser i min nya tröja jag fick med mig från Götet igår. Kunde inte låta bli. Och nu ska jag äta frukost och sedan plockar jag med mig min syster och åker iväg till annan ort över dagen. Vad ska jag göra där tro? Det ska ni få höra när jag är hemma igen ;) Och ikväll blir det en tredje ord. Ska ut till sommarhuset över helgen och mysa. En fjärde ort hamnar jag i på måndag då jag ska till Halmstad. Haha. Härligt att vara ledig helt enkelt. 
 


Kommentarer
Anna

Bra grej det där att rita/skriva/visa de två vägarna som finns att vandra. Att få se det på ett tydligt vis. Ska damma av min skiss med vägarna/vägskälet idag. Tack för motivationen! Hoppas du finner styrka och kämparglädje att vandra den kämpiga men den vägen som leder till ett friskt och fint liv.
Ha en underbar helg vid havet! En så fin stuga vid havet är min dröm. En av alla fina drömmar som leder mig på en frisk väg tillbaka.
Kramar!

2013-02-08 @ 12:02:06
URL: http://underbaraanna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0