En fråga kräver svar.

Liten lista. (Tack Jen ;) )
 
Matvanor: 
Bästa maträtt? Laxrätter, Sushi, tapas, köttfärssås och skaldjurspasta.
Bästa efterrätt? Fräscha. Som fruktfat eller sorbet.
Bästa dryck? Cola zero, Pepsi Max & Rött vin
Hatdryck och maträtt? Mjölk, apelsinjuice & whisky. Gällande maträtt så är jag nog en allätare. 
Bästa alkoholdryck? Öl & Rött vin
Smörgåsen? Gärna hembakat med massa frön och frukt i + många skivor ost. 
Smågodis eller färdiga påsar? Småplock är det bästa. 
Bästa soppan? Köttfärssoppa, mexicanasoppa eller gulasch. Karibisk är med god. 
Favoritglass? Allt utom jordgubb, typ. Mayan Mystica är favoriten. Chokladigt eller saltlakrits är gott.
 
Hemmagjord
 
Shoppingvanor: 
Hur mycket shoppar du för varje månad? Inte för speciellt mycket alls. Varierar dock. Ibland för några hundra och ibland mer eller mindre. 
Har du mer skor än kläder? Ligger nog ganska jämt där skulle jag tro. Köpte tio (!!) par skor under en resa. 
Favoritplagg? Beror på årstid och humör. För tillfället är det stickade tröjor. 
Favoritfärg på kläder? Rosa, vitt och svart. 
Favoritfrisyr: Uppsatt eller lockigt. 
Bästa mönster: Randigt
Bästa accessoar: Enkla grejer i guld. Klocka + guldarmband brukar jag köra på. Och enkelt halsband + örhängen. 
Underkläder? Snygga blandat med sköna. Brukar köpa på Lindex. 
Hatplagg? Åtsittande plagg. 
 
 
Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Jobb & jobb.
Vad vill du bli? Har alltid drömt om att öppna ett eget café. Med rosa inredning och rosa bakelser. Ett mysigt tjejcafé helt enkelt. Gärna med en stor uteveranda som vetter ut mot havet. För ja, man får drömma. Annars vill jag jobba självständigt. Vara min egna boss helt enkelt. Men samtidigt med människor. 
Är lönen viktigast? Cash is King vet väl alla? höhö. Tror att det måste finnas en balans. Samtidigt som det är viktigt att trivas på jobbet så är det minst lika viktigt med en någorlunda bra lön. Vill inte jobba för gäves. Vill kunna leva ut mina drömmar och för det krävs lite pengar. En balans helt enkelt. Lite av varje.
 
Allt möjligt:
Har du barn? Återkommer om några år.
Är otrohet okej? Nixx.
Älskar du någon? Ja, utan tvekan.
Betyder familjen mycket för dig? Mer än mest. 
Vart åker du helst på semester? Till något varmt ställe. Strand blandat med roliga utflykter + shopping. 
Bästa klimatet? Klänning-väder utan att svettas ihjäl. 
Hemmafest eller krogen? Hemmafest eller pub. 
 
Mysiga resor.
 


Kommentarer
Sandra

sv: ja jag älskar deras saker :) så fint och personligt. Tråkigt att du blev av med det.

Ja, asså det lättaste är ju att lägga till lite på alla mål. I "Mattillåtet" som jag antar att du läser finns ju jätte bra kapitel om självhjälp. Följ dem stegen så kan det itne bli fel :) Bara att bestämma sig hihi. Vet att det är lättare sagt en gjort, men ibland behöver man bli tillsagd på sparken.

2013-02-04 @ 13:56:23
URL: http://sandrastenson.se/?page_id=23
Mia Olsen

Pepsi max och cola zero...
Byt ut ALLA light skit (som ändå bara förstör/förgiftar din kropp långsamt) mot de rediga produkterna!!

Där har du ett tips till viktuppgång (även om det är långt ifrån tillräckligt) som inte ens gör dig mätt!
Så kör på!

2013-02-05 @ 21:53:07
URL: http://marslammet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0