En liten lista.

Hur har din dag varit?
Väldigt fin. Som en fredag ska vara helt enkelt.
 
Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
Tanken var först att jag skulle bli en Viktoria. Men det ändrades när pappa hörde CeciliaLind på radion. Om jag skulle vara en pojk så skulle jag ha vart en liten Oskar istället. Hade hellre velat hetat Benjamin. Det är fint tycker jag. Men Cecilia är inte fyskam det heller. Är ju trots allt en dam..
 
Vilket är ditt största beroende?
Snus och ColaZero. Två dåliga laster! (Men förbannat gott)
 
 
Vad gör du när ingen annan ser?
Ja, vad gör ni egentligen? Pillar i naveln varvat med pill i näsan eller plockar ur nötterna ur nötmüslin och skyller sedan på katten.
 
Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt?
Är lättroad och finner lyckan i många småsaker. Som att få ta det översta lagret av en nyöppnad keso tex.
 
Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Är jag inte redan lite mongo i hjärnan, så säg?
 
Vad beställer du på krogen?
Blir alltid bjuden. höhöh. Nädå. Men ett glas rödvin eller en stor stark (Mannen här). Drinkar är inte riktigt min grej.
 
 
Vilken är din största skräck?
Att ha ett dåligt liv och dö olycklig. Eller att förlora någon i min närhet. Och skogar..
 
Hur gör man för att ragga på dig?
Sliskiga raggningsrepliger går fetingbort. Få mig intresserad och visa att du bryr dig om mig. (Och ett glas vin också, tack). Tycker om personer som är rätt på. Inte för på, men sådär lagom. Hatar när killar mesar och har sig. Vill du ha något så ta för dig utan att verka överlägsen.
 
Vad har du funderat över på sistone?
Varför äpplen har klistermärken på sig. (Såg ni på teve igår?) Och hur sjutton jag ska våga ta tag i saker och ting snart. Jag funderar rätt mycket. Det är liksom lite av min grej. En grej jag behöver jobba bort.
 
När skäms du?
Tror jag har blivit emun mot att skämmas genom åren. Är en hejjare på att göra bort mig. Allt från att tappa tallriken i matsalen till att prata lite för högt vid fel tillfällen. 
Men när jag kommer på mig själv med att göra fel saker och dessutom bli påkommen.. då skämms jag!
 
 
Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft?
Haha. Ska man minnas sådana? Är det inte då man ligger i någon form av dagen-efter-koma. Har dock haft många "trevliga" bakfyllor tillsammans med vännerna som spenderats med att snacka minnen varvat med några pizzor för att sedan ta en återställare – för att sedan få en till bakfylla dagen efter. 
 
Vem är den mest kända människa du talat med?
Räknas Uno Svenningsson?
 
Vilket uttryck använder du lite för ofta?
Fett & "Göööör" (Som i Gööörbra).
 
Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
Att jag är kaxig. (Är jag välla inte?) Men det var tydligen bra. Och att jag har perfekt hår för att agera hårmodell. (Men då pga av att det var slitet..) Suck.
 
 
Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
Vanligt och vanligt. Men det händer ofta att jag tar på mig alla kläderna och inser att jag glömt bh. Förbannat innriterande när man är stressad. Kanske därför det händer..
 
Vad gör du när du är ledsen?
Gråter eller låtsatsskrattar. Men för det mesta gråter jag.
 
Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
Långklänning i mysigt material.
 
Har du någon gång slagit någon?
Har haft mina fighter. Men på senaste, nix.
 
Vad ser du fram emot just nu?
Kinaresan och sommaren. Utan tvekan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
louisa

Ah alltid kul med listor! visst är detta midnattsgatans lista genom niotillfem? tihi undrar bara för jag läser midnattsgatan, bor några mil utanför umeå och den tjejen är väl lite av en umekändis;)

2013-02-22 @ 22:53:11
URL: http://vintervindar.blogg.se/
karin

Shit, vilken fin bild på dig! :)

2013-02-23 @ 00:06:57
URL: http://perspektiv.webblogg.se
Maja

Bilden på dig var verkligen ursnygg! Önskar att jag kunde posa så bra framför kameran. Bilder på mig blir alltid så stela och tråkiga.. xD

2013-02-23 @ 09:46:54
URL: http://cuilenya.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0