Februari som snart blir Mars

Godmorgon Torsdag.
 
Burr och pust. Kall och trött. Ska in till Göteborg för veckans Kbt-möte och snacka av mig lite. Känner mig tung i både kropp och knopp idag. Inte så vidare konsigt. Vore ännu mer konstigt om jag inte var trött. Efter helgens slut kommer jag ha avklarat åtta dagars jobb i sträck och sextio timmar. Sextio timmars jobb på en vecka.. det säger nog allt om kroppens mående! Haha. Hoppas innerligt att det lugnar ner sig snart. Det tär på min kropp. 
 
Var hemma rätt sent igår. Åt något som kan klassas som en tre-rätters innan jag gick och la mig. Ändå kändes det som jag inte fått mat på flera dagar när jag vaknade. Tur att jag har tid för en god frukost!
 
 
Vart kass på att svara på kommentarer. Ska bättra mig! Men det betyder inte att jag inte är tacksam för det. (För det mesta i allafall). Det finns alltid folk som kommer ha åsikter oavsett vad man gör. Jag kör min grej, på mitt sätt och mår bra av det jag gör. 
Redan torsdag föresten. Jesus, vad den här veckan har susat förbi. Snart inne i Mars och om bara en månad så tar jag mig några veckors semester. Som jag längtar! Känns som det kommer komma perfekt i tiden. 
 
Ha en finfin dag kära ni. Puss & Kram


Kommentarer
captivatedminds.blogg.se

ser att du har en piercing. har du några fler? :3

2013-02-28 @ 12:53:19
URL: http://captivatedminds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0