Flingor!

Då två i familjen inte tål gluten så har vi alltid en massa glutenfria varianter av mat hemma, såklart. Så det faller sig rätt naturligt att jag ibland äter glutenfri mat. Viss glutenfri mat kan ibland vara rätt smaklös kan jag tycka. Men är det något jag föredrar jämfört med "icke glutenfritt" så är det en del flingor
 
Egentligen är jag inte mycket för just flingor. Antingen smakar de för mycket socker eller så smakar de bark. Brukar som sagt föredra att blanda ihop min egna blandning att ha på yoghurten. Dessa smakar dock varken socker eller trä. De smakar mest gott
 
Måste tipsa er (oavsett om ni tål gluten eller ej) om dessa goflingor nedan. 
Boveteflingor

Åt dessa tillsammans med mandelmjölk, kanel och kokosflingor. Smakade utmärkt! Har föresten fått upp ögonen för det där med just mandelmjölk. Riktigt gott ju. Spring och köp både flingor och mandelmjölk vettja. Puss
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0