Dagens Horoskop

Dagens Horoskop
Du står inför ett ökande antal oförutsedda och svåra händelser och först försöker du skylla på andra, som inte alltid bär ansvaret. Ibland är ansvaret ditt. Försök istället vara lugn och avslappnad och se på svårigheterna som en möjlighet att hitta en ny strategi för att lösa dessa problem. Om du hittar tillbaka till ditt lugn kommer du att vara mycket starkare när du tagit dig genom detta. 
 
 
Hälsa
En känsla av utmattning kan drabba dig under senare delen av dagen. Tröttheten kommer att försvinna om du sover ut ordentligt.
 
Arbete
En person kanske vill ändra på dina arbetsuppgifter idag. Förvissa dig om att det är till din fördel innan du accepterar det nya.
 
 
Alltså, får kalla kårar när jag varje morgon läser dagens horoskop. Kanske är det jag som skriver de där horoskopen i sömnen? Verkar nästan så med tanke på hur väl de stämmer in. Skrämmande. Har i allafall kommit fram till en sak som är nödvändigt för mig. Måste tänka mer på mig själv! Haha. Lycka när man får tänka så va ? ;) Men jag känner att det är nödvändigt. Samtidigt som jag känner mig eländig och krävande när jag vill ha det på mitt sätt och mina tider, så vet att det är vad som krävs för att få struktur och ordning på detta nu. Ska inte längre ha dåligt samvete för att jag tackar nej, vill äta på vissa tider osv.. friheten och spontaniteten kommer så småningom. Och med tanke på att jag vet att jag fixar att vara spontan så är det liksom inget jag behöver "öva" på i dagsläget. Nåja, visst är det något jag behöver öva på då jag oftast flippar ur om de inte blir som jag tänkt mig. Men i stora hela brukar jag klara av det rätt bra! Prio ett i dagsläget är – MIG! Och om det innebär att jag får känna mig ivägen och krävande under ett tag så får det helt enkelt vara så. 
 


Kommentarer
Linn

Vart får du tag i dessa "Dagens horoskop"? ^^
Är det dagenshoroskop.nu? ne? :)

2013-01-23 @ 13:46:03
URL: http://list.blogg.se
Maja

Visst är det okej att tänka på sig själv, behöver också träna på det känner jag.
Kram!

2013-01-23 @ 15:04:40
URL: http://cuilenya.blogg.se
Hanna

Vart läser du horoskopen? :)

2013-01-23 @ 20:48:15
URL: http://trytobehappy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0