Den nyvakna sanningen...

...ser ut såhär! Sitter och gottar mig i min rosa, nya morgonrock och försöker vakna till med en energikick till frukost. Jag lyckas inte speciellt bra. Tänker gå och sova "frukost" sen. För att sedan äta lunch – för att sedan sova "lunch". Haha. Har ingen ork, alls. Fattar inte varför jag gång på gång ska envisas med att vakna så tidigt, trots att jag kommer i säng sent. 
Sådana här dagar önskar jag att jag var "normal" och kunde sova över frukosten för att sedan ta igen det senare under dagen. Men då jag vet att det inte riktigt fungerar så för mig så får jag helt enkelt dra mig upp i tid (otid) istället. Fungerar väl det med :) 
 
 
Känns som jag börjar dra på mig något virus. Är trött, frusen och känner mig illamående mest hela tiden. Kanske bara är trött? Kan ju hoppas på det. Ska ta det lugnt hela dagen fram tills jobbet. Dra igenom några avsintt av Dexter. Har ni sett det ? Älskar den seriern. brukar inte tycka om Tv-serier, men den här är riktigt, jäkla roande. Serier passar mig nog lite bättre än film egentligen då avsnitten är kortare. Tappar alltid koncentrationen på filmer. Börjar pilla med annat och hinner sällan se slutet. Haha. Rätt tråkigt!
 
Nåväl. Hoppas ni får er en bra start på veckan! :) Hörs sen. Puss 
 


Kommentarer
J

Sötnos! Har du provat färsfylld paprika? Tänkte det kanske är ngt för dig som äter lite mindre portioner:)

2013-01-07 @ 18:34:11
URL: http://thejen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0