Horoskop

Ta ett djupt andetag och slappna av. Det är dags att fundera på resultatet av alla dina ansträningar. Använd den här perioden till att öka ditt fysiska välbefinnande. Vitaminer och frisk luft kommer att ge dig ny fart åt ditt liv, vilket är extremt viktigt. Nu när du är befriad från missförstånd och konflikter kan du njuta mer av ditt liv och tillbringa mer tid med dina vänner och familj.
 
Ett: Slappnat av hela dagen. Check!
Två: Fundera på mina resultat gör jag varje dag. Check!
Tre: Äter vitaminer två gånger om dagen. Check!
Fyra: Att prata ut med folk tycks hjälpa och det minskar på missförstånd något ofantligt. Check!
Fem: Öppnat upp mig och fått mer förståelse. Resultat?! Kommit från hemmet och träffat massa vänner. Check!
 
Japp. Horoskop är bra läskiga.
 
Dessa vinterkvällar...
 
 


Kommentarer
mathilda

älskar horoskop!

2013-01-08 @ 23:26:34
URL: http://www.invisibletears.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0