Veckostart!

Fick bevisat att min inbyggda väckarklocka jag tycks ha i kroppen verkligen fungerar idag. Då jag för tillfället är utan telefon (fml) och inte äger någon väckarklocka så fick jag traska upp ur sängen i en tid jag trodde var rimlig. Det visade sig vara samma tid som alla andra morgnar – på minuten. Lustigt, tyckte jag. 
 
Ringde precis och avbokade tiden hos diestisten jag skulle till igen. Och efter det samtalet är jag extra glad att jag inte ska gå tillbaka. Sa kort och gott precis vad jag tyckte om förra mötet. Det kändes förbannat bra faktiskt. Eller så var det bara så att det råkade vara hon som fick ta smällen av mina griniga morgonkänslor denna morgon. Haha. Fel person vid fel tillfälle, eller något. 
 

Dagshoroskop - måndag 28 januari

Du har brått, och någon som står dig nära har också mycket att ta hand om. Det kan vara bra att inte sätta ribban för högt, och glöm inte att rå om dig själv.

 
Nåväl. Ledigheten fortsätter i ett par dagar till. Skönt tycker jag. Har mycket att sysselsätta mig med den här veckan för att inte bli rastlös. Ska till götet, se på bio, träffa lite vänner osv. Ska nog bli en bra vecka trots allt! Och idag ska jag köpa ny telefon. Åh, så typiskt när jag hade fixat min andra så rosa och fin. Kunde jag inte få njuta av det en vecka åtminstånde? Men jag fortsätter att tro på; Inget ont som inte har något gott med sig. Det fanns väl förmodligen någon mening med detta med, trots att jag har svårt att tro på det. Haha. 
 
Nu ska jag fixa frukost. Med en massa äpplechips. Det var gott, så gott. Hoppas ni får er en bra start på veckan kära ni. Puss & Kram


Kommentarer
emma

Bra att du sa till den där dietisten, jag tyckte allt verkade lite underligt. Även om man ska gå upp i vikt kanske inte olja i en smoothie is the way, det låter bara äckligt...?
Be strong, live long! :D

2013-01-28 @ 10:46:45
URL: http://www.ungefaer.blogg.se
Alexandra

Skönt att slippa dietisten!:)
Men förmodligen försökte hon bara hjälpa dig få in fler kcal på ett så osynligt sätt som möjligt?
Hon är ju frisk och ser inte riktigt ångesten i det som vi gör. För nån stans måste du ju lägga in det lilla extra om du vill bli normalare i kroppen!

2013-01-28 @ 13:22:15
URL: http://lexie85.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0