En måndag.

Godkväll måndag. Godkväll vänner.
 
Har vart här i en hel månad nu. Känner mig rätt lugn. Men samtidigt har jag haft en inre stress det senaste. Men nu har jag fått svar på mina frågor. Frågor som gnagt på mig rätt rejält. Nu är min riktiga behandlare tillbaka igen. Han sätter en förklaring på alla mina tankar som surrar. Därav har den där gnagande stressen och oron släppt en aning. 
 
Rädd att inte få tillräckligt med tid. Rädd att stressa. Rädd att det går för fort
 
Tror inte jag behöver oroa mig längre. Allt ska gå hand i hand och man måste vara överens. I slutendan är det ändå jag som sitter på besluten. Och med stöttning och en hjälpande hand så vet jag att det är de rätta besluten jag kommer ta. Men det lugnar mig lite att det är mina beslut. 
 
Lite kladdikladd från dagen
 
En okej måndag. Inte mer, men okej
Ätit torsk till lunch och blåbärssmoothie i solen till mellis. Middag blev risoni och kasslergryta. Variation är bra. Annars får jag besök i veckan. Två omgångar dessutom. Hallelujah! Mysigt att ha något att längta till. Annars blir dagarna lätt desamma. Det smälter ihop och ibland kommer jag inte ens ihåg vad vi fick till lunch. Men det är väl kanske en bra grej. 
 
Hoppas ni fått er en bra start på veckan. Kram


Kommentarer
Anonym

Hur går det med vikten?

Svar: Det går bra.
Cecilia

2013-07-08 @ 20:18:20
Sandra

Oj vad tiden går fort. Känns som att det var igår du åkte iväg. Hoppas allt är bra med dig & vad skönt att din behandlare är tillbaka. Kramar

2013-07-08 @ 21:16:31
URL: http://www.saaka.blogg.se
F

Kladd? Wow, ditt kladd är typ det finaste som finns.

2013-07-09 @ 11:02:51
URL: http://martafanny.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0