I skuggan.

"Den svenska sommaren är den bästa dagen på hela året"
Eller vad tusan man nu säger. Så man får helt enkelt passa på att njuta. Dock har jag åkt på feber – igen. Börjar tröttna. Men är man ledig så är man. Och nu när jag kommer vara väldigt ledig framöver..ja, kommer jag alltid ha feber då? Haha. Hoppas inte. 
 
Håller mig i skuggan med kall saft och en bra bok. Inte fyskam det heller. Avkoppling.
 
 
Ska snart starta grillen och äta lunch. Tonfiskfilé och småpotatis. (Från vår lilla odling). En bättre måltid får jag säga. Något annat som hör sommaren till som jag bara älskar är sill. Sill, färskpotatis, gräddfil och gräslök. Brukar dock bli nedröstad när jag för det på förslag. Haha Mer till mig helt enkelt..
 
Hoppas ni har det bra i solen. Kram.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0