Sommaren.

Sommar. Det brukar innebära en massa härligheter.
 
Ett: Oväder. Japp, minst lika bra som sol och värme. Gärna allt på en gång; Åska, regn och blåst.
Två: Mareld. Har ni upplevt det? Om inte – åk och bada på kusten, en sommarnatt i augusti. 
Tre: Stjärnfall. Såg åttiofem stycken på en timma för några somrar sedan. Många önskningar må ni tro.
Fyra: Bruna ben och fräknar.
Fem: Jordgubbar med mjölk & socker. När jag var lite tog jag alltid med sockerkaret till jordgubbslandet.
Man får väl vara smart. 
Sex: Grillkvällar. (Majkolvar med salt...)
Sju: Båtturer och tältövernattningar.
Åtta: Ljusterapi.
 
 
Svensk sommar är nog den bästa sommaren av de alla. 
 
 


Kommentarer
Yvonne

Wow, vilken häftig bild!

2013-06-10 @ 08:01:08
URL: http://itsnonne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0