10 Mars

Att samma kund kommer in och äter både lunch, middag och fyllemat är nog ett tecken på att man har jobbat ett långpass. Det gick riktigt bra igår. Var inte alls lika trött som förra helgen. Det blir väl så när man vågar slappna av lite mer och känner att man har koll på läget. Trots att jag var själv så hann jag sitta ner och äta god kvällis och kolla lite mello på mobilen. (Whoops). Hade med mig goda mackor och fruktsallad. Tycker det går bra att ha med mig mat nu för tiden, så länge den får intas i lugn och ro – såklart. 
Var i säng vid femtiden i morses och sov bara några ynka timmar. Men idag är jag leeedig (förhoppningvis) och har all tid i världen att ta igen mig. Ska hyra film och äta fiskbullar! Lagom nivå en söndag. 
 
Horoskop
"Det är bara när du tar dig an varje problem i tuordning som situationen kommer att förbättras
och du känner att du har kontroll över läget igen". 

Väldigt sant. En sak i taget. Att avklara en sak för att sedan ge sig på nya utmaningar helt enkelt. Lätt att tappa fokus om man har för många bollar i luften, vilket jag har haft på senaste tiden. Mycket som behöver fixas men nu börjar det äntligen lägga sig lite. 
 
Söndag förövrigt. Slutar aldrig förundras över hur fort veckorna susar förbi. Bara en månad kvar innan jag flyr landet. Kan inte låta bli att längta..
Dags att göra lite nytta. Ha en fin söndag. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0