12 Mars

Blev en härlig måndagskväll igår. Två räkmackor, fruktsallad med mängder av färsk mango + en stor skål yoghurt med massa gott. Sedan gjorde magen ont. Somnade och fick mig en natt med överdrivna svettningsattacker. Alltid lika trevligt! 
Ska snart åka till jobbet. Stänger även ikväll. Nog för att det är rätt långa pass jag kör den här veckan men det är ändå betydligt färre sådana. Åtminstånde om man jämför med de senaste veckorna. Får finbesök framåt kvällen så hoppas på lite lugn och ro. Men jag är alltid sådan att jag vill få undan saker och ting innan jag kan lugna ner mig. Springer runt och stressar som en iller tills allt är i sin ordning. Dvs hela kvällen..haha.
 
Ska försöka få i mig någon form av lunch innan jag beger mig. Men då både kyl och frys verkar eka lite tomt för tillfället så vet jag inte vad det slutar med. (Vart är min onlinesushi?...) Kanske borde starta en sådan verksamhet istället? Nej, idag får jag nöja mig med en värmd matlåda. 
 
 
Önskar er n finfin tisdag mina vänner. Och till sist vill jag bara säga;
 
 


Kommentarer
Victoria

Fina ord, så sant :)

2013-03-12 @ 17:57:56
URL: http://springaren.blogg.se
Caroline

Ah precis! Och sen lite stevia och salt. Klart!

2013-03-12 @ 19:01:46
URL: http://carro6.blogspot.com
Hanna

Ta hand om dig!

2013-03-12 @ 19:32:33
URL: http://trytobehappy.blogg.se
Emma

Vet du varför du får sådana svettattacker på nätterna?

Svar: Tyvärr :(
Cecilia

2013-03-12 @ 20:13:49
Emma

Varför får du dem då? Jag har nämligen samma problem.

2013-03-13 @ 19:51:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0