28 Mars

Godmorgon torsdag och godmorgon träningsvärk. Gymmat eller sprungit? Inget av det faktiskt. Vardagsmotion och jobb är vad som har åstadkommit detta. Skönt och tack. haha. Fortfarande det bästa jag vet!
Tror att det är bra att jag faktiskt får så pass mycket vardagsmotion på jobbet som jag faktiskt får. Känns som jag bygger upp en slags grundstyrka då. Och det behövs då ryggen är k-a-o-s. 
 
Sitter och knaprar på god frukost och ska snart styra ut mot stugan. Helg mitt i veckan är aldrig fy skam. Dock inte lika kaxig när alla andra tar sin riktiga helg och jag jobbar igen. Men har börjar vänja mig vid att jobba helg nu. Fungerar rätt bra! (Förutom att man blir dagsblind då..)
 
Godmorgon trötter.
 
Åker i lagom tid tills det vankas lunch. Har fått med mig pappsen till ett av mina favoritställen på vägen ut. Behöver nog inte säga vad det består av. Kanske borde lagat påsklunch istället. Får ta det i morgon. Fast vadå påsklunch? Ägg och köttbullar? Samma vid varje högtid och jag föredrar nog lite annat egentligen. Typ lax.  
 
Vad har ni för planer för dagen? Kram. 


Kommentarer
Genus

Lax kan faktiskt bli ett av de bästa inslagen på påskbordet :-) påsk-sushi skulle man kunna hitta på kanske?
Tack för ditt svar om nudlar. Jag gillar äggnudlar. Har du testat sobu? Glutenfria, av bovete.
Shitaki har jag aldrig ätit? Är det svamp i dem? För det kan väl inte vara sådana där dietnudlar du menar?

2013-03-28 @ 15:54:09
URL: http://fyratassarvidminsida.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0