Godkväll.

Spicy Lime – Check.
Raw Cacao – Check.
Cashew – Check
 
De där små rackarns gobitarna. Raw Bites. Underbara att ha som mellanmål på jobbet. Trots att de är små så är de ändå mättande och innehåller bra med energi och nyttigheter. 
Har plöjt igenom tre smaker än så länge. Den fjärde ligger i väskan och väntar och ska provsmakas i morgon. Då blir det kokossmaken. (Den som sägs vara den bästa). Provade den med Cashewsmak i dag på jobbet. Den smakade okej, men inte någon tiopoängare inte. Tyckte att det smakade för lite. Hade velat ha den lite saltare åtminstånde. (Som den saltoman jag är..). 
 
 
Rawbite + Apelsin. Fint mellis på språng. Har nyss kommit hem efter yttligare en ständningdag på jobbet. Har precis ätit gott kvällis. Yoghurt, granola, aplsin, mer müsli, flingor och äpple. Varför bara välja en sak att ha i yoghurtskålen när man kan välja flera? Heaven
 
I morgon är jag ledig. Nödvändigt. För precis som alltid när min dygnsrytm kommer ur balans så åker jag på feber. Så typiskt. Har sovit sammanlagt 8 timmar under helgen. Ska sova i kapp minst tio i natt, om jag kan. 
 
Ny vecka i morgon. Kommer bli en fin sådan. Puss


Kommentarer
Viccy

Sv: Jag mår bra, tack. Mycket bättre! Klokt beslut av dig också! :)

2013-03-24 @ 22:10:29
URL: http://springaren.blogg.se
Sara

Älskar raw-biets barer också, mest den med äpple och kanel men så är jag lite kanelberoende... Hoppas att du får sova gott
Kramar

2013-03-25 @ 07:27:23
URL: http://resanmotsundvikt.blogspot.se/
Mia Olsen - stand up and fight

vad är det för granola du äter?

och jag har bara smakar Spicy Lime, den älskar jag dock. vilken rekommenderar du att jag ska testa härnäst? :)

2013-03-25 @ 13:20:52
URL: http://marslammet.blogg.se
Genus

Håller med, raw bars är vanligtvis riktiga energibomber även om de så små! Hoppas du haft en bra ledig dag!

2013-03-25 @ 22:20:38
URL: http://fyratassarvidminsida.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0