Idag drömmer jag om...

...långa hotellfrukostar där man har egen omelettkock.
...att vakna upp till dagar fyllda med nya äventyr.
...fikapauser i mysiga parker.
...shopping tills plånboken ekar tom.
 
 
...peka hejvilt på menyn och inte ha en susning om vad man äter.
...köpa femrätters för åtta riksdaler.
...umgås med de jag tycker allra bäst om.
...få tillbaka min fotoinspiraton.
...strosa runt i mysiga gränder.
...inhandla spännande mat.
 
 
...köpa überfärsk mango hos fruktgubben tvärs över gatan. 
...ladda batterina.
 
Ja, idag längtar jag tills nästkommande resa. 


Kommentarer
Victoria

Härligt det låter :)

2013-03-03 @ 10:32:16
URL: http://kokospalm.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0