Långfredag.

Gott till magen. Rosa, vårigt och fint. 
Under alla bär/nötter/kokos döljer sig en ny yoghurt. Smaksatt den här gången. Med äpple/kanel. Smakade lite som en äpplepaj. Den var god. Äpple/kanel brukar vara en svårslagen kombo. Brukar inte tycka om smaksatt yoghurt. Tycker det är för sött. Istället föredrar jag att smaksätta min egna. Men den här.. ja, den här går liksom inte att ogilla. 
 
Fick inget påskägg igår. Däremot fick jag innehållet. Påskägget får jag leta efter i morgon istället. Åt sådana där svåröppnade chokladägg. De var fyllda med crisp och krämig, ljus choklad. När åt jag sådan choklad senst?
Don´t know. Längesedan. Åt och njöt. Så ikväll blir det ett gäng till.
 
 
Härlig dag här ute. Åker hem ikväll. Men tills dess är det många timmar.. Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0