Påskägg.

Trodde att årets påskägg skulle utebli då jag inte firar med familjen i år. Har dock nallat lite från innehållet, men något ägg trodde jag då inte att det skulle bli. 
Men påskharen hade visst smugit sig in i huset medans jag var i stugan och lämnat en liten present på bordet. En rosa sådan, fylld med gottigheter.
 
Har sett många olika varianter på påskägg som folk laddat upp. Det som förut var en enkelt liten gest tycks nu ha tagits till nya höjder. Det är påskägg fyllda med naturgodis, "hälsosaker", smycken, pengar, trisslotter och självklart det hederliga godisägget, med vanligt hederligt godis. 
 
I mitt ägg då? Hade nöjt mig med bara skalet. (Hur fint?). Haha. Men innehållet var inte fyskam det heller. Lite gottigheter precis i mn smak. En blandning av det mesta. Lite utmaningar och annat som uppskattades.
Vet hur kvällen ska spenderas i allafall! 
 
Vad vill du ha i ditt påskägg?
 
 


Kommentarer
Den oändliga historien.

Nötter! Macaemianötter ❤

2013-03-30 @ 05:46:25
URL: http://calmthefuckdown.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0