12 Maj. Godmorgon.

Krämigt men samtidigt fluffigt
Mättande men samtidigt fräscht och kallt.
 
En fluffig röra på bla yoghurt, blåbär och kvarg. Det fungerade utmärkt.
In i frysen i några minuter och plötsligt så har du i allt i ett.
 
Godmorgon. Sovit helkasst i natt. Man tycker att man borde vara trött efter en dag fylld med jobb. Men istället hade jag förbannat svårt att varva ner och låg och vred och vände på mig framåt småtimmarna. Hopplöst. Idag får jag dock vara hur trött jag vill. För idag är jag ledig
Ska träffa en vän på stan som jag inte sett på ett tag. Och ikväll kommer familjen hem igen och tills dess ska jag leka gulddotter och storstäda huset. Fast å andra sidan är det jag som är boven till stöket. Haha. 
 
Det är konstigt. För jag är alltid planerad och är lite av ett kontrollfreak. Men när det kommer till att vara stökig så är jag benämningen av kaos. Det går inte riktigt ihop, men så är det!
 
Söndagsfrukost.
 
Hoppas ni får en fin söndag vänner. Vad ska ni syssla med? Kram.


Kommentarer
Evelina

Haha, jag är likadan. Kontrollfreak MEN bäst på att stöka ner. ;)

2013-05-12 @ 10:39:33
URL: http://evelaan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0