Att vänja sig.

Here we go. Kroppen är inte i svältläge längre och det har den inte vart på länge. Men den är heller inte van vid rätt mängd. Dvs den mängd som krävs för en viktuppgång
Frukost, mellis, lunch, mellis, middag & kvällsmål och lite viktuppgång på flaska utöver det. Ja, hela det där kalaset vet ni nog redan om.
Regelbundet och rejält. Det är vad som krävs för att få igång kroppen. Nåja, alla har olika förutsättningar. Men detta sägs ju vara det ultimata. 
 
Lika bra att närma sig intaget redan idag. Lika bra att vänja sig. Åtminstånde ge det ett försök.
 
 
 
Frukost, mellis, lunch, mellis, middag & kvällis.
 
Mat är gott och jag vill må gott. Så själv se jag egentligen inga hinder. 
 
Dags att hugga in. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0