Dagens.

En liten dagens. Bara för att jag har haft en oerhört intressant dag. (Eller kanske inte..)
 
När vaknade du imorse? 07.00 slog jag upp ögonen. Tidigt, tycker jag. Men gick upp klockan åtta.
 
Vad var det första du tänkte när du vaknade? Hur dagen skulle bli. Och nattens drömmar. 
 
Har du ringt någon idag, vem och vad sa ni? Pappa, mamma, vän och vårdcentralen. Det var mest monolog från deras sida. Haha. 
 
Vilket humör har du vart på idag? Lite förvirrad, trött – men glad. 
 
Har du gjort av med pengar idag, på vad? Storhandling, snus och knivar. Bra blandning.
 
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten? Då satt jag på tåget hem från Göteborg.
 
Vad har du på dig idag? Manchesterbyxor, skjorta och en stor sjal.
 
Dagens tråkigaste? Inget alls. Rätt fin dag. Eller jo, en av mina katter har sprungit bort. ÅH. 
 
 
Dagens frisyr? Från otvättat och frissigt till nytvättat och slickat.. mössa, någon?
 
Dagens mat? Lite av varje. (Master på att småäta) Men tummen upp för plättkalas och raw bite äpple & kanel. 
 
Dagens vill ha? Jordgubbar, sommar, en rumpa och lite besked, tack! Sen är jag nöjd. 
 
 
 


Kommentarer
deniiise :)

Du har ju varit i Kina ett par gånger vad jag har förstått? Vad är dina bästa tips där? Vad får man inte missa & liknande? :)
Har du varit i Japan med? Samma frågor där isåfall!

Är sugen på båda länderna men har dålig kunskap. Dock är ju Kina galet billigt som resterande av Asien medan Japan är betydligt dyrare tyvärr!

Tack på förhand!

2013-05-13 @ 19:25:35
URL: http://flikkand.blogg.se
Ida

Åh, för att ha ngt att skriva på min blogg så snor ja din lista lite grann:) hoppas att de är okej :) ?
Funderade på, va plättorna din lunch, eller mellanmål?

Hål i hatten o kämpa på!! Kram

2013-05-13 @ 20:45:26
URL: http://Skeptisk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0