Ett - fyra

Dagens Horro
 
Livet på din lilla, stillsamma ö håller sakta men säkert på att bli långtråkig. 
Du har nya idéer och planer som du vill sätta i verk. Dra inte ut på det längre.
Packa dina saker och sätt segel mot nya marker.
Om du delar idéer med de människor omkring dig kommer du kunna räkna
med stöd från ett dynamiskt team. 
 
Ett: I tankarna är jag inte speciellt stressad längre – bara otålig. (Skillnad..)
Två: I det undermedvetna är jag förbannat stressad och finner ingen ro i kroppen. 
 
Vårköp. Äskar´t!
 
Och från det ena till det andra;
 
(Tre): Blanda keso, stark senap, salladsskinka, plommontomater och svartpeppar. Servera med varm potatis!
(Fyra): Blanda keso, tärnat päron, mango och färsk basilika. Kanongott mellis!
 
Åt förövrigt min rawbite på ett nytt, spännande – konstigt sätt. Skar den i små bitar och blandade ner den i en bruk keso tillsammans med en stor sked chokladpulver. Det blev en energikick varvat med chokladkick. Har förövrigt köpt hem så jag ska ordna ihop mina egna barer. Hur det går däremot, det återstår att se! 
 
Bubbel och babbel. (Och puss & Kram).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0