Gåtor.

Jag är rätt öppen. Men jag kan också prata i gåtor
Tycker inte om att slänga ur mig för mycket när jag inte vet, alldeles säkert. That´s me och så länge får ni stå ut med att försöka tolka mina gåtor istället. 
 
Jag har sänkt axlarna och bett om hjälp, så långt har ni nog förstått. Och vad jag har bett om hjälp med begriper ni nog. Men var, när och hur.. ja, det vet inte ens jag – än. Papper ska skickas, beslut ska tas och bedömningar ska göras. Fram och tillbaka mest hela tiden. Jag får vet mer på tisdag. 
 
Har vart i kontakt med tusen olika personer känns det som. Måste träffa en, för att få papper påskrivna. Och hon skickar mig till en annan, som tar proverna. Sen skickas jag tillbaka till den första – som skickar mig till den tredje.. Och så går det runt igen! Men nu är jag färdigbollad och väntar bara på slutbeskedet. 
 
 
Resan har vart långdragen. Men när man väl bestämt sig så vill man att allt ska ske nu. Men har jag lyckats vänta i flera år så ska jag nog kunna stå ut ett tag till. 
 
Och Kbt´n har jag förövrigt valt att avvakta ett tag med nu. Det har hjälpt mig mycket må ni tro. Men just nu kändes det bäst så helt enkelt. 
 
Och ni får fråga så mycket ni vill. Snart är det jag som kommer fråga er. Mycket tankar må ni tro. 
 
Ut och njut i solen med er. Kram.
 


Kommentarer
beayourdreams.blogg.se

Fina du! Är så glad för din skull. Du är värd ett bra liv precis som alla andra. Jag håller tummarna för dig och din resa; en dag står du på båda fötterna stabilare än någonsin. Stora varma kramar <3

2013-05-17 @ 14:24:43
URL: http://beayourdreams.blogg.se/
Fanny Jaensson

Jag är glad för din skull att du ska få hjälp!

Men jag kan ändå inte undgå att jag tycker din kropp är snygg, att det är så jag skulle vilja se ut...

2013-08-08 @ 11:56:08
URL: http://hovskrape.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0