Upp och ned.

Kort och gott – en Okej dag.
 
Lugn dag på jobbet och det är skönt att vara hemma i tid för en gångs skull. 
Förbannad och förvirrad över att saker och ting plötsligt känns skrämmande. Saker som tidigare gått ner utan problem dessutom. Förstår inte så mycket. Förstår inte mig själv och förstår inte hur det kommer sig. Varför nu om inte tidigare? Glad att jag gör tvärtom och gör precis det som tar emot. Men fortfarande – helknas. 
 
Hälsa
Idag mår din kropp bäst av vila.
En lugn eftermiddagsaktivitet är att föredra även om du känner att du behöver röra på dig.
 
Jo man tacka ja. Något annat hade jag inte tänkt mig, faktiskt.
 
 
Samma pass hela veckan ut. Rätt sköna tider då jag slipper matstressen. Det gör typ...allt!
Nu ska jag mätta magen och sedan ska jag vara en fin själ och traska iväg med massa baguetter till min vän som har blivit sjukling. 
 
Har ni haft en fin dag? Hoppas det. Kram


Kommentarer
Hanna

Sv: Tack för tipset om panera tofu med sesamfrön! Det låter så klockrent! SKA TESTAS SNARAST!

2013-05-15 @ 21:08:31
URL: http://halsopalatset.blogg.se/
JJ

<3 fina Cissi :)

2013-05-16 @ 00:07:29
URL: http://thejen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0