Vitsippor blev till sushi.

Okej. Några ängar av vitsippor fann vi väl kanske inte. Däremot fick vi oss en lång promenad längs ån. Och det är väl inte fy skam det heller tycker jag. Helmysigt!
Passande nog befann vi oss även i närheten av en av mina favoritrestauranger kring Göteborgsområdet. Så efter mycket promenerande tog vi oss dit istället. Har ju även blivit en sådan där kallad morgonmänniska. (Fattar nada..) Så mina mattider har verkligen flyttats "tillbaka" (säger man så?) de senaste veckorna. Tycker att det är bra! Har fått mer normala mattider nu. Lättare att anpassa mig efter andra på det viset också. Två flugor i en smäll. Och så får man ju mer av det goda på köpet. Det gör det till tre flugor i en smäll. Hejja.
 
 
Lax, omelett, sweet chili-marinerad pilgrilsmussla, räkor, mer lax, avokado, sjögrässallad....
 
Nu ska jag vända ut och in på min garderob i hopp om att hitta något tjusigt att ha på mig ikväll. Kanske är det dags att använda någon av de sju långklänningar jag köpte på resan? Eller kanske någon av de fem långkjolarna.. Haha. Jag och klä upp mig brukar kanske inte klinga så bra. Tycker om ett par slitna jeans, t-shirt och nikeskor, typ! Fast man får la försöka lite ibland ;) 
 
Ikväll väntar middag med vännerna som sagt. Det ryktas om plockmat. Låter enkelt och bra! :)
 
Kram och ha en bra kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0