Nattinatt

Riktigt trevlig kväll, men nu är jag trött må ni tro. Nu har jag nyss ätit kvällsmat och ska snart sova. Maten hamnade sent i magen denna kväll. Men det stör mig faktiskt inte så mycket. Egentligen är det bara middagen som jag måste inta en speciell tid, de andra tiderna bryr jag mig inte lika mycket om konstigt nog. Undra varför det har blivit så?!
Nu behöver jag iallafall inte oroa mig för att vakna hungrig i natt. Fast det behöver jag tack och lov aldrig göra nu för tiden. :)
Vad är det för lustig rynka jag har skaffat mig?

Tack för tipsen på "kall mat" också :) Ni är änna goa ni!
Nu ska jag slockna till en film hade jag tänkt. I morgon blir det jobb och efter det så åker jag och mamma ut till sommarstugan. Slappnar verkligen av där. Ett privat hälsocenter så att säga. Ett kallt sådant dock.. haha. Är inte mer än 10 grader i huset där nu. Får ta med mig fleecetröjor och värmekuddar + elda en och annan brasa så ska det nog bli bra ;)
Hörs i morgon. 


Kommentarer
camilla

åå visst e de underbart o inte behöva vakna hungrig på natten?:D

hoppas jobbet gått bra idag och att du får de riktigt trevligt i stugan:D



De låter toppen med matlådorna:D



Ha en udnerbar kväll:D kramis

2012-04-05 @ 15:24:29
URL: http://resanupp.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0