2 Augusti

Det är faktiskt en rätt pigg tjej som sitter här i soffan idag, trots dåligt med sömn. Jag har verkligen stora problem med att komma till skott när det gäller att lägga mig på kvällarna. (Även gällande andra saker också förvisso). Men min kropp säger ifrån när den behöver sömn och det brukar bli på dagarna istället. ;) 
Startade dagen på bästa tänkbara sätt. Ett varmt bad, hårinpackning och hela det där köret och nu sitter jag och mumsar på favoritfrukosten. 
 
 
Efter jobbet ska jag bege mig för att hämta pappsen och sedan blir en sväng förbi mataffären. Ska försöka hitta lite "bra-att-ha-saker" i matväg inför resan nästa vecka. Åker ju iväg över helgen och kommer ha knapert med tid till det i nästa vecka. Men då är frågan, vad tusan ska man ha med sig? Jag hoppas på att mina små vänner kommer ha någon slags struktur när det gäller maten åtminstånde. Och om inte så får jag helt enkelt gå och äta själv.. haha. Det löser sig nog! :)
Det mesta kan man nog hitta där nere, men det är fortfarande lite jobbigt när det inte är de livsmedel som jag är 100% van vid. Dvs ny yoghurt, nya flingor, annat bröd och allt det där. Men jag har klarat det förr – så varför inte dena här gången?
 
Favoritskålen med favoritinnehållet
 
Nu ska jag äta upp frukosten och sedan ska jag packa ihop lite mat att ha med mig till jobbet. Lutar mot äggmackor då frysen inte hade något gott att erbjuda. Haha. Får laga mat med pappsen ikväll istället! (Kanske ska tvinga med honom till någon god restaurang...?) Hade suttit fint. 
 
Ha en fin dag. Pussen!
 


Kommentarer
elin

Åh du är så himla vacker! :) Vart ska du någonstans? Kram

Svar: Va snäll du är! :) Kom inte in på din blogg, så får svara här :) Jag ska iväg till Rhodos med ett gäng vänner :)
Cecilia

2012-08-02 @ 18:02:58
URL: http://startthefight.blogg.se
elin

Gud va härligt, känns det bra inför resan och så då eller är det dubbla känslor? Jag tror att du fixar det galant finis!! :)

2012-08-02 @ 20:30:31
URL: http://starthefight.blogg.se
elin

Men ååh vad härligt! Hur känns det inför resan då? Jag gissar på att du kommer få det helt fantastiskt! :) Kram på dig finis!

Svar: Ja det ska bli grymt! :) Det känns bara bra inför resan. liiite dubbla känslor, men för det mesta bara bra ;)
Cecilia

2012-08-02 @ 20:31:47
URL: http://starthefight.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0