25 Augusti

Lördag, den 25 Augusti. Hade det inte vart för datumet så hade det lika gärna kunnat vara december – om man ser till temperaturen då vill säga. Snart dags att börja använda värmedynan känner jag. Brrr. Är glad att jag inte är lika frusen som förr i vilket fall som helst. Levde i lager på lager, mest bestående av fleecekläder. Är även glad att mina nattliga svettningar har lugnat ner sig, för det var verkligen förjävligt. Haha. 
Min kropp börjar väl sakta men säkert att reparera sig, och det tackar jag hjärtligt för. :)
 
Frukostmys i solen 
Inga ord behövs. Mums!

Frukosten intogs i morgonsolen (Förmiddagssolen?) med boken i handen. Och nu sitter jag och funderar på vad jag ska laga mig för mat innan jag åker till jobbet lite senare. Det lutar mot en plocksallad på Ica. Eller en makrill från fiskbilen.. haha. Orkar verkligen inte laga mat idag, och då får man ta till genvägar. :)
 
Nu mina vänner ska jag gå och göra lite nytta. Puss & Kram. 


Kommentarer
Em

makrill är ju supergott - även om jag får hålla till godo med sådan i konsevburkar :)

2012-08-25 @ 17:43:47
URL: http://addictedtorunning.blogg.se
Linn

Hallå
Hamnade på din blogg av en slump för några månander sedan och läst sen dess, sett att du jobbar i alingsås osv. Va inne i stan i lördags och såg dig på gina, var inte på mitt vanliga humör så kände att det bara hade blivit krystat om jag lagt en kommentar att jag läser din blogg (fast tro mig, hade jag vart mitt vanliga jag så hade jag gjort det ;) ) Vilket fall, fast väl inte så mkt jag ville säga om detta men kul att se dig irl och du har bra blogg :) kram

Svar: Hej! :)Nämen där ser man. Haha. hade nog blivit förvånad om du hade kommit fram, men ack så glad :) Får man lov att fråga vem du är ? :)
Kul att du tycker om min blogg. Ha en fin kväll :)
Cecilia

2012-08-27 @ 14:43:32
Linn

Oj ja, jag tror inte det säger dig så mkt om jag säger att jag heter Linn och bor för tillfället nära Vårgårda, är uppvuxen och gått i skola i vga :)

2012-08-28 @ 07:47:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0