Tjörn Runt

Godmorgon regniga Lördag! 
 
Sitter och äter frukost och tittar på Tjörn runt. Det kryllar av båtar. Både stora som små. Os-medaljörerna seglade förbi här för en liten stund sedan. Lite fräckt. 
Kändes konstigt att vakna upp här ute på Tjörn igen. Insåg precis att det är två veckor sedan jag var här sist. En halv månad lixom. Shit, tiden går verkligen fort.. Känns som jag var här för bara någon dag sedan. Men nu kommer det inte vara lika vemodigt att åka tillbaka till Alingsås igen. För nu börjar hösten komma och då är det inte alls lika mysigt här ute. Nåja, det är dock alltid mysigt här ute. Men inte på samma sätt. 
 
Dagens favorit

Efter en vecka med halvtaskig frukost så känns min härliga standardfrulle här hemma om ens genast lite lyxigare. Undra om jag någonsin kommer att tröttna. Betvivlar detta.
Dagen kommer hur som helst spenderas i mammas sällskap då resterande i familjen är med i seglingstävlingen. Men vi ska ta bilen och åka runt och heja på dem lite varstans var tanken. ;) Ska även passa på att äta lunch på någon mysig restaurang någonstans på Tjörn i samma veva. Mysigt!
 
Hoppas ni får en bra lördag. Puss och Kram


Kommentarer
Em

jag tröttnar aldrig heller på min frukost. frukostmat = bästa maten :)

2012-08-18 @ 15:52:06
URL: http://addictedtorunning.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0