In med det nya

Ska jag färga håret? Ska jag göra en ny piercing? Ska jag flytta? Ska jag byta jobb? Ska jag börja plugga? Ska jag förnya min frukost/kvällsmat? (höhö). Nej men seriöst. Är så förbannat sugen på lite förändring här i livet. Här går jag dag ut och dag in. Kämpar och sliter med mig själv. Behöver lite nytt nu känner jag. Samtidigt som jag behöver rutiner så kanske det är dags för nya rutiner? Kanske är mina rutiner som är fel? Bara det att jag inte ser det. Något att tänka på!
Suttit och kollat gamla bilder precis och insett hur många förändringar jag har gjort med mitt hår de senaste åren. Just nu trivs jag dock med min hårfärg, så det blir till att behålla det ett tag till. Men något jag trivdes väldigt bra med var mitt röda hår. Kanske inte så passande då jag nästan alltid har rosa kläder. But still!
Go posebild. Men här är mitt röd/bruna hår.

Var väldigt blond i somras. Luggen klippte jag i oktober och än så länge har jag inte tröttnat!

Nåväl. Det återstår att se vad som händer härnäst. Något blir det allt. Men nu ska jag sova. Försöka sova rättare sagt. Vi hörs i morgon. 


Kommentarer
isa

vilken underbar kavaj! mer färg åt folket :) kämpa på fina tjejen. kram!

2012-02-29 @ 11:15:44
URL: http://cookiedough.blogaholic.se
Johanna

Haha jag är exakt som du, söker förändring och förnyelse hela tiden! Men det är kul, och man blir på något sätt motiverad till att förändras och bli till sitt bättre. Du var ursnygg i "brun/rött" hår! <3

2012-02-29 @ 11:47:52
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se
Ca

sån känsla får jag ofta.. "jag behöver förändring. och det nu"..



Fin blogg. allt bra idag?

2012-02-29 @ 19:10:43
URL: http://enilorac.devote.se
jen

Du är väldigt fin i BÅDA färgerna, svårt att

välja vilken som är bäst, men bra egentligen, för då

kan du ju variera dej efter "Mood" ;)

2012-03-04 @ 09:10:27
URL: http://www.misshart.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0