Chokladshopping

Godförmiddag hörni! Känner mig mer död än levande idag. Tror det är min kropp som tillåter sig själv att slappna av lite nu när jag är ledig. Pallarade mig i allafall upp och bakade bröd till frukost. Så det blev nybakade frallor med keso/tomat/basilika, leverpastej/gurka och en skål med keso/fil+vaniljpulver och kanel som jag toppade med färsk melon. Om jag kände mig pysslig och duktig? Mhmm. Och om jag Njöt? Hell yeah.
Känner mig verkligen inte på topp idag som sagt. Men utmaningslunchen står kvar på schemat ändå. Det är bara dumt att skjuta upp i risk med att det bara skjuts upp ännu länge då. Lika bra att ta tjuren vid hornen hörni!
(Fått fula rynkor när jag ler) Säääxy.
Moi idag
Dagens to do:
– Åka och handla sexton 200 g Marabou Chokladkakor. (Har jag sagt att Kineser gillar svenskt godis?) Haha.
– Handla mat inför lunchen
– Äta utmaningslurre
– Sola
– Och ikväll blir det kanske fotboll i öltältet nere i stan med vänner.
Och hinner jag så ska jag försöka hinna med ett avkopplande bad med määäängder av bubblor. Hade vart skönt. Men nu – chokladshopping ;) 


Kommentarer
L

Hey :)

hur tycker du att det går för dig?

har du någon behandling?

kram sötis

btw, vad var det du utmanade med dig till lunch?

2012-06-12 @ 12:54:59
URL: http://bestigaberg.blogg.se/
stina

du är så jävla stark ska du veta, och du ger mig hopp till att de går o må bra igen. beundrar dig djupt!

men du är sååå tunn, vad väger du? du behöver inte säga,så ta de inte så!kram

2012-06-13 @ 21:33:08
URL: http://stiinam.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0