Uppskattad ledighet

Finfin dag. Och ja, visst blev det lite belöningsshopping trots allt! Hittade vad jag sökte – så jag slog till. Blev även en mysig sushi-lunch med tjejorna samt alldeles för mycket kaffe på det. Satt ute i solen och njöt ett bra tag. :) Det kan vara rätt skönt att ha ledigt en dag mitt i veckan – jämfört med på en helg. Det blir ett skönt avbrott och veckan går lite snabbare då. 
 
Mys i solen

Nu ska jag ner och böka i tvättstugan, sedan blir det kvällis och efter det åker jag och festar tills jag stupar. Nåja, nu tog jag väl i lite kanske. Haha. Har åtminstånde packat med mig en colaflaska som jag kan smutta på och har planerat att stanna sisådär en timma. Får ju inte missa fotbollen ;) Festande är till för ungdomskroppar – och min kropp har lika mycket ork som en 80:årings, så jag har all rätt att ligga hemma och kolla fotboll istället. :D
 
Ha en fin kväll. Puss & Kram
 


Kommentarer
isa

så jävla bra av dig att ändå ta dig ut och träffa folk. Man vill så gärna bara isolera sig.. men massa pluspoäng till dig! andra människor är ju ätstörningens värst fiende så ut och träffa folk vetjja :D PUSS

2012-06-28 @ 14:53:24
URL: http://cookiedough.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0