20 Maj

Känns verkligen inte som helg. Det beror nog på att jag var ledig hela veckan och jobbar istället för att vara ledig den här helgen. Dagarna flyter ihop till en gröt. Hinner inte med så mycket på dagarna då jag jobbar kväll heller för den delen, trots att jag börjar rätt sent. Och anledningen till det då? Mattider. Man hinner knappt göra något mellan måltiderna. Men det är så det får se ut ett tag fram över. När jag sedan blir mer flexibel (och frisk) så spelar det ju ingen roll om målen blir lite senare/tidigare än vanligt. Fast i dagsläget, för att få in alla mål, så behöver jag de där tiderna för att allt ska fungera.
Funderar på att fylla på den rosa färgen lite?!

Idag är det en av de varmaste dagarna på länge. "Slänga-på-sig-sommarklännings-väder". Blir nog en lunch ute i solen sen. Även den dagliga power napen innan jobbet får nog bli ute i solen. :)
Annars är dagens planer lite oklara. Verkar som det blir en slappis-söndag frams till ikväll. Och det är precis vad mina ben behöver. De är som geléråttor.
Vad har ni för söndagsplaner? 


Kommentarer
Lina

Vilka mattider har du nu?

2012-05-20 @ 22:32:51
Cecilia

Sv Lina: Det beror lite på när jag jobbar! :)

2012-05-21 @ 00:55:58
URL: http://vagenupp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0