Dagens...

Dagens nytta: Lagat mat, städat och snart jobb.
Dagens humör: Söndag borde säga det mesta. Men jo, rätt fint. 
Dagens klädsel: Björntröja och mjukisar.
Dagens goda gärning: Tagit hand om de gamla. 
Dagens mat: Bland annat lite god lax till magen. Och pumpa. Massa pumpa. Och frukost. Massa frukost. 
Dagens längtan: Tills jag får vett i huvudet, på riktigt.
Dagens superlängtan: Tills mitt vett har gett resultat, på riktigt. 
Dagens ord: "Ibland gör hjärtat något utan att fråga huvudet."
Dagens tankar: Rätt långt kvar till målet..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0