Dykning

Nu laddar vi med frukost i form av kaffe, fruktjuicer, omelett och frukt. Dykning väntar hela dagen! Ska bli roligt. :) Hoppas på att slippa se någon manet. (Pepparpeppar). Det är det värsta jag vet, speciellt när man inte vet om de är dödliga eller inte. Haha

Sovit bra mycket bättre idag iallafall. Välbehövligt. Hoppas föresten att dykguiden är lika hygglig som förra gången när jag dök. De lyfte ned mig i vattnet (bokstavligen) så jag inte skulle gå av på mitten eller nåt. Det är service det ;)

Hoppas ni sover gott där hemma. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0